Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 stycznia 2011

Stara Ekipa





7 komentarzy:

  1. jak dla mnie to super pomalowałeś tych spaców . Sam też maluje .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz :) starałem się przy tych figurkach bo to moje pierwsze pomalowane space marine's

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio ci napisałem komentarz do tego zdjęcia , jak by co to ja mam 25 pomalowanych spaców na własne barwy ( coś podobnego do salamander ale troche inne kolory ) , 1 czarnego templariusza ( weterana ) , 16 imperial guards ( zrobieni ze zwykłych żołnierzy niemieckich ale nie do poznania ) , a z lotra to mam trola , 24 uruków skautów , 10 uruków pancernych , 20 easterlingów , 8 dunedainów i 25 elfów wysokiego rodu [ WSZYSTKIE MOJE FIGURKI STARANNIE POMALOWANE farbami akrylowymi ] i oprócz tego zbieram też figurki o skali 1;72 ze sklepu hobbysta ( od starożytnośći do ww2 ) , a co do twoich mugłbyś wstawić jeszcze jakieś zdjęcia :) pozdrawiam Skorpios1996

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeszcze makiety robione z kolegą i transporter rhino przerobiony na czołg , z makiet to miasto , zamek , warownia , okopy i bunkier . A i pytanie czy na twój blog można wstawiać zdjęcia bo chciałbym ci pokazać swoje figurki . -"- ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma sprawy z wystawieniem jak coś to pisz i wysyłaj na email : sylwo1717@o2.pl
    choć polecam założenie własnego bloga na blog spot to nie jest wcale trudne :)

    Ale jeśli chcesz to wyślij i wystawie, na pewno się dogadamy :)
    pocztę sprawdzam codziennie kilka razy, no chyba ze jestem w pracy :)

    Co do moich figurek to już niedługo będą nowe zdjęcia :) przyznam ze komentarze są motywujące i jutro zabieram się do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak coś dzięki , nie wiem kiedy wyśle zdjęcia ponieważ zbieram na aparat ale jak juz bedę go miał to ci prześle fotki . Jeszcze raz dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a i jak by co to moge mieć 2 nazwy skorpios1996 albo wertyks1996 zależy od konta

    OdpowiedzUsuń